Translate

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Για τους μαθητές μου,των σχολείων, του 2ου ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ,της ΝΙΚΗΤΗΣ, ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΡΩΝ και όχι μόνο.....Pour mes élèves.....

                                           

      « Je veux retrouver mon chemin »
                   



                                 

      The Voice of Greece | Μιχάλης Stavento & Indila - "Dernière Da

                                                                           

Στίχοι: Μέθυσος
Μουσική:
Ερμηνευτές: Μέθυσος

Μιχάλης Σταβέντο:
Ε ε ε ε…
Η αγάπη βάσανο σε μια γενιά που ψάχνει ουρανό
Τα πάντα έκανα θα κάνω κι άλλα θα εκτιναχτώ
Να σβήσω την απόστασή που με κρατάει μακριά σου
Στεγνά τα χείλη μου θα είναι αν δεν είμαι κοντά σου
Επικαλούμαι τα θεία να κατεβάσουν βροχή
Να σου ξεπλύνουν τον πόνο να μοιάζουν όλα γιορτή
Κι εκεί για πάντα έρημή τα μάτια μου να μαγεύεις
Καθώς τον τελευταίο χορό, εσύ θα χορεύεις

Indila:
Je remue le ciel le jour, la nuit
Je danse avec le vent la pluie
Un peu d'amour, un brin de miel
Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse
Et dans le bruit, je cours et j'ai peur
Est ce mon tour ?
Vient la douleur
Dans tout Paris, je m’abandonne
Et je m'envole, vole, vole, vole, je vole

Que d’espérance
Sur ce chemin en ton absence
J'ai beau trimer, sans toi ma vie n'est qu'un décor qui brille, vide de sens

Μιχάλης Σταβέντο:
Χάθηκα μπλέχτηκα , τον δρόμο μου έχασα
Μπερδεύτηκά, καταστάσεις που δεν ανεχόμουνα ανέχτηκά
Ενιωσά σαν κατακάθι από καφέ, σε πάτο από φλυτζάνι
Όμως την άκρη θα την βρω η ώρα φτάνει
Μοιάζει σταβέντο κι εγώ θα χωθώ
από την άκρη σου εκεί θα πιαστώ
θα με φοράς, θα σε φορώ
στον τελευταίο χορό

Indila:
Je remue le ciel le jour, la nuit
Je danse avec le vent la pluie
Un peu d'amour, un brin de miel
Et je danse, danse, danse, danse, danse, je danse
Et dans le bruit, je cours et j'ai peur
Est ce mon tour ?
Vient la douleur
Dans tout Paris, je m’abandonne
Et je m'envole, vole, vole, vole, je vole

Apprendre l’heure








           

Qu’est-ce que tu aimes faire pendant ton temps libre?


 


Quelques prépositions de manière ludique




Tu aimes les sports?