Translate

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

2o Δημ. Σχ. Ν.Μουδανιών Ε΄τάξη.Roule galette. La galette des rois

         LES HISTOIRES DU PERE CASTOR...


Χθες, ήταν η ημέρα των τραγουδιών στην Ε΄τάξη (στο 2o Δημ. Σχ. Ν.Μουδανιών )

Μάθαμε, ζωγραφίσαμε,γράψαμε τα τραγούδια!!!

1) Roule galette από το αντίστοιχο παραμύθι

VIDEO (père castor)+ PAROLES chanson ROULE GALETTE dans CHANSONS chanson-roule-galette



2) J΄aime la galette


comptine j'aime la galette
Versions imprimables illustrées:

J’aime la galette
J’aime la galette
Savez-vous comment ?
Quand elle est bien faite
Avec du beurre dedans


Tralalala lalala lalère
Tralalala lalala lala
Tralalala lalala lalère
Tralalala lalala lala


3) La galette de Michel Briant

Chanson La galette Michel Briant, la galette des rois chanson michel briant
Version imprimable :

La galette
Viens pour la galette
La grosse galette
Viens pour la galette ** des rois
J’ai laissé la fève
La petite fève
Au creux de ma main ** pour toi
Pour toi Madeleine
Jolie Madeleine
Tu seras ma reine ** à moi
Mais il faut rien dire
A Pierre à Jacquou
Car ils sont jaloux ** de nous
Tu seras ma reine
Madeleine
Et moi je serai ton roi
Tu seras ma reine
Et je serai ton roi (bis)
http://dessinemoiunehistoire.net/chanson-galette-michel-briant/



4) κόψαμε τα γράμματα για να κάνουμε την αφίσα της Roule galette


5) δουλέψαμε το λεξιλόγιο και την πορεία της γαλέτας ( με ποια σειρά συνάντησε η αλεπού, τα ζώα)

 από το  παραμύθι Roule galette ( μπορείτε να βρείτε τη fiche παρακάτω σε μορφή pdf)




6) και στο τέλος εξασκηθήκαμε στις παρακάτω εργασίες κάνοντας επανάληψη το 2ο κεφάλαιο

                           

  Κεφάλαιο 2 - À la récré Ε΄ τάξη

Picture
Κεφάλαιο 2 - À la récré

Tu demandes son âge à un copain - Ρωτάς ένα φίλο σου την ηλικία του
Tu donnes ton âge - Λες την ηλικία σου
Tu connais les jeux de la récré - Ξέρεις τα παιχνίδια του διαλείμματος
Tu exprimes ton enthousiasme - Εκφράζεις τον ενθουσιασμό σου
Tu demandes à un copain de jouer avec toi - Ζητάς από ένα φίλο σου να παίξει μαζί σου
Tu demandes à un copain de te donner quelque chose - Ζητάς από ένα φίλο σου να σου δώσει κάτι
Tu comptes jusqu’à 12 - Μετράς έως το 12