Translate

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Η Χαλκιδική στο πλευρό των προσφύγων ( 8/3/2016).Vous êtes super (toutes et tous)

2.500 μερίδες
Είστε υπέροχοι, όλες και όλοι!
Επί τροχάδην...
Η ιστορία άρχισε κάπως έτσι,
Επιστρέφοντας από Ειδομένη στις 5/3, εκτιμώντας ό,τι η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη ( αφημένη σε δύο Μ.Κ.Ο., PRAKSIS και Οικόπολις), ανέλαβα τη πρωτοβουλία να ενεργοποιήσω κάποιους φίλους και συναδέλφους για να προσφέρουμε ουσιαστικά και να αφυπνίσουμε τις δομές αλληλεγγύης των συνάνθρώπων μας .
Η ανταπόκρισή σας τεράστια. 
Ο στόχος ήταν 800 μερίδες, ξεπεράσαμε τις 2.500 και φρέναρα τις υπόλοιπες γιατί δεν ήταν εύκολα διαχειρήσιμες, από επτά άτομα ( Χρήστος, Λία, Μιχάλης, Μήτσος,Τασούλα, Παύλος, Ιωσήφ ), που συμβάλαμε στο μαγείρεμα, οργάνωση, μεταφορά και διανομή των μερίδων στην Ειδομένη στις 8/3, αφού ήρθαμε σε συννενόηση με το Οικόπολις στο πεδίο Β. 
Σας ευχαριστώ όλους !
1ο Τις γειτόνισσές μου, Στέλλα, Μόντα και Σούζυ
2ο Τη φίλη μου, Τασούλα από Ζωγράφου Χαλκιδικής και τις φίλες της
3ο Το σύλλογο καθηγητών, συναδέλφων μου του 1ου Γ/σίου Ν.Μουδανιών και τους φίλους από Ν.Μουδανιά
4ο Την κουνιάδα μου Στέλλα και τις γυναίκες από το Βατοπέδι Χαλκιδικής που με περισσή προθυμία συμμετείχαν στο μαγείρεμα των μερίδων
5ο Τον Ιωσήφ και όλους τους φίλους από Ποτίδαια Χαλκιδικής 
6ο Τη Μάτα και όσους συνέβαλαν από Νικήτη Χαλκιδικής

7o και ιδιαίτερα τον σύζυγό μου Χρήστο και τα παιδιά μου Γιάννη και Ελένη
ήρωες υπομονής και αρωγοί σε όλη αυτήν την προσπάθεια.

Καινούργιο κάλεσμα 

RDV rendez-vous στην Ειδομένη, στις 11/3/2016, διανομή στις 5.30 μ.μ.
 στο  Οικόπολις στο πεδίο Β, 

Στόχος 1.500 μερίδες ! ( είναι λίγες, αλλά... δουλεύουμε κιόλας) 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου